Pytania i odpowiedzi
 

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak mogę kupić produkt na platformie Ulamex?

W hurtowni stali Ulamex nie można kupić produktów bezpośrednio na platformie. Jedyną możliwością jest złożenie zapytania o wycenę. W tym celu należy dodać produkty do koszyka zakupowego, wpisać dane zgodnie z poleceniami wyświetlanymi na ekranie, a następnie zaakceptować przesyłany formularz. Po wysłaniu zapytania, my wycenimy towar, a następnie prześlemy fakturę proforma na Twój adres email. Możemy również skontaktować się telefonicznie. Proszę pamiętać, że wycena jest całkowicie darmowa. Dopiero po zaakceptowaniu cen podanych w fakturze proforma (jest to faktura poglądowa, w żadnym wypadku nie należy jej opłacać!) zostanie wystawiona faktura vat, którą należy opłacić, a towar zostanie niezwłocznie przygotowany i wysłany transportem do miejsca dostawy. Szczegółowy poradnik o tym jak przesłać zapytanie krok po kroku, można znaleźć pod adresem: Jak złożyć zapytanie o wycenę

2. Ile kosztuje produkt bądź jeden metr bieżący?

 Hurtownia stali Ulamex nie ma w swojej ofercie jednostajnych cen dla wszystkich artykułów. Na cenę ma wpływ wiele czynników takich jak cena u producentów, wielkość zamówienia, długość współpracy itp. Najważniejsze, aby pamiętać o tym, że im większe zamówienie, tym bardziej korzystne ceny jesteśmy w stanie zaoferować. Dlatego przy składaniu zapytań o wycenę należy podać całkowitą ilość towaru, który miałby być przedmiotem zakupu. W żadnym wypadku nie należy składać zapytań o jedną sztukę w celu późniejszego przeliczenia na większą ilość! W takim wypadku zaoferowana cena będzie prawdopodobnie dość wysoka, oraz istnieje ryzyko całkowitego odrzucenia takiego zapytania. 

3. Czy oferujecie transport?

Zapewniamy transport na terenie całej Polski. Hurtownia stali Ulamex posiada własną flotę pojazdów ciężarowych. Transport profili ocynkowanych jest możliwy po spełnieniu minimum logistycznego. Minimum logistyczne dla profili stalowych ocynkowanych to 1 paczka. Jest to około 30 profili stalowych. W zależności od rozmiarów profili wielkość paczki się zmienia. Minimum logistyczne dla transportu paneli ogrodzeniowych to jedna paleta, czyli około 100 szt. W przypadku pozostałych produktów, należy kontaktować się z handlowcami. Istnieje możliwość łączenia zamówień, więc transport zamówionych produktów ze stali ocynkowanej jest możliwy nawet w przypadku mniejszej ilości towaru. 

4. Ile kosztuje transport?

Na cenę transportu artykułów ze stali ocynkowanej składa się kilka czynników. Jednym z nich jest waga zamówionej stali ocynkowanej. Jeśli zamówiona została nieznaczna ilość materiału, cena transportu zostanie doliczona do ceny. Natomiast przy transporcie dużych ilości, tzn. pełnych paczek profili ocynkowanych, całych palet paneli ogrodzeniowych, paczek rur ocynkowanych, cena zazwyczaj nie jest doliczana. Więc w przypadku dużych, w szczególności stałych zamówień transport jest darmowy.

5. Czy mogę odebrać towar osobiście?

 Hurtownia stali ocynkowanej Ulamex ma siedzibę w Zawadzie 144, 97-200 Tomaszów Mazowiecki. Właśnie tutaj można odebrać towar osobiście. W tym celu najlepiej skontaktować się telefonicznie i ustalić, czy dany produkty ze stali ocynkowanej znajdują się aktualnie na magazynie. Można także zakupić towar, a następnie przyjechać i odebrać. W przypadku mniejszych ilości, istnieje możliwość kupna materiału ze stali ocynkowanej na miejscu, w siedzibie firmy.

6. Jak skontaktować się z handlowcem? 

W hurtowni stali Ulamex pracuje wielu profesjonalnych handlowców. Sprzedają oni stal nierdzewną, aluminium, stal czarną oraz artykuły ze stali ocynkowanej. Aby się z nimi skontaktować, należy przejść na odpowiednią stronę kontaktową: Kontakt z działem stali czarnejKontakt z działem stali ocynkowanejKontakt z działem stali nierdzewnejKontakt z działem fotowoltaikiKontakt z działem ogrodzeń . Na stronach kontaktowych wyświetla się interaktywna mapa. Wystarczy kliknąć na swoje miejsce zamieszkania i automatycznie pojawi się kontakt do odpowiedniego handlowca. 

7. Jak złożyć zapytanie o wycenę?

Zapytanie o wycenę na platformie Ulamex można złożyć przez koszyk zakupowy na stronie, mailowo a także telefonicznie. Aby złożyć zapytanie na stronie należy dodać produkty do koszyka zakupowego, a następnie wysłać zapytanie wpisując dane kontaktowe. Adres email oraz numery telefonów można znaleźć w odpowiednich miejscach miejscach na stronie internetowej. 

8. Czy mogę kupić towar nie posiadając konta na platformie?

Konto nie jest wymagane do wysyłania zapytań o wycenę. Można to zrobić wpisując każdorazowo dane kontaktowe lub korzystając z funkcji auto uzupełniania w przeglądarce. Natomiast każdy może wystąpić z prośbą o dostęp dla stałych klientów. Aby to zrobić należy wysłać maila na adres bok@ulamex.com.pl i w treści wpisać swoje dane kontaktowe. Korzyści jakie niesie za sobą posiadanie konta to m.in. szybsza wycena zapytań, brak konieczności wpisywania swoich danych każdorazowo przy składaniu zapytań (posiadając konto można zdefiniować nawet 5 różnych adresów a następnie wybierać je jednym kliknięciem, historia zamówień w panelu użytkownika itp.

9. Działy w hurtowni stali Ulamex

 Hurtownia stali Ulamex podzielona jest na kilka działów tematycznych. Są to: stal czarna, stal ocynkowana, stal nierdzewna oraz ogrodzenia panelowe i fotowoltaika. Każdy z działów jest obsługiwany przez innych handlowców. Dlatego ważne jest, aby wybrać kontakt do odpowiedniego handlowca. Adresy email oraz numery telefonów można znaleźć na stronie internetowej. 

10. Jak mogę otrzymać konto dla stałego klienta oraz jakie są tego zalety?

Aby otrzymać konto w hurtowni stali Ulamex należy wysłać prośbę o dostęp do platformy. Aby to zrobić należy wysłać maila na adres bok@ulamex.com.pl i w treści podać swoje dane kontaktowe oraz powiadomić o chęci posiadania konta. Zostanie ono przydzielone przez administratora.

11. Czy oferujecie usługę cięcia?

Nie oferujemy usługi cięcia stali ocynkowanej. 

12. Gdzie mieści się siedziba firmy?

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Zawada 144, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

13. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od naszych stanów magazynowych. Zazwyczaj towar wysyłany jest już następnego dnia, aczkolwiek w przypadku bardzo dużych zamówień, bądź bardzo małych, czas ten może się nieznacznie wydłużyć. Zazwyczaj najdłuższy czas realizacji zamówienia nie przekracza 3-4dni roboczych.

14. Czy oferujecie usługę montażu?

Hurtownia stali Ulamex nie oferuje usługi montażu żadnych sprzedawanych materiałów. Prowadzimy jedynie sprzedaż towarów, oraz oferujemy usługę transportu, dowozu pod wskazany adres.

15. Jakie są godziny pracy hurtowni?

Hurtownia Ulamex jest czynna w godzinach 7-16, aczkolwiek zamówienia można składać od godziny 7:15. Jest to czas na uruchomienie niezbędnych procesów w biurze, które umożliwiają składanie zamówień. 

 

do góry
Platforma jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium